Jotain ehkä tietäisin, olinhan siellä minäkin...Tätä isän armeijamuistokirjasta lainattua lausetta voisin käyttää nyt viittaamaan viime viikonlopun kässämessuihin. Toista kertaa olin paikalla ja hyvin viihdyin Energia vaan meinas loppua, olis vissiin pitänyt tankata kunnolla jossain välissä. Kyllähän siinä kierrellessä jotain mukaankin tarttui...Tämänvuotinen saalis näytti tältä:

                  

Kauhavan kangas-aitan ihanaa hahtuvaa kolme kiekkoa, Piikulta villakuitua, Tetridesignin kimallevillaa, Tapiolta Dropsin alpakkaa, takana pari kerää Gjestalin Orkide-karvalankaa (siitä oli mallina ihanat kissantassulapaset!), Sinellistä ja Heinikalta kuviopapereita joulukortteja varten, edessä vielä koristenauhaa ja heijastinlankaa. Vielä kun näistä kaikista tulisi tehtyäkin jotain...