Jaahas, liekö viikon päästä (?) jatkuvan Ruman Bettyn vai minkä inspiroimana, mutta löysin itseni My Virtual Model -sivustolta, jossa tietoja muokkaamalla (vaihtoehtoja ei tosin ihan määrättömästi ole) sain tehtyä kuvan "itsestäni". Tällainen oli tulos:

857435.jpg
Hiukset on oikeesti hieman pitemmät, eikä naamakaan tietty mätsää, mutta kaipa siinä jotain yhtäläisyyttä on. Mä oon kyl huono sanomaan mitään yhtään kenenkään ulkonäöstä, oon nimittäin täysin kyvytön huomaamaan, onko joku vaihtanut kampausta/hiusväriä/silmälaseja, lihonut tai laihtunut, onko sormeen ilmaantunut sormus jne jne. Eli tästä ei tosiaan tuu mitään muotiblogia, hih:)

Jaa niin, olin vallan tv-haastattelussa tänään, huisia! Ja vieläpä
en français! Tuli pikkasen yllätten, paikalliskanava halus kysellä syksyn uusista kursseista, noh ehdin mä nyt sentään hieman miettiä asiaa. Mutta enpä tiedä haluanko nähdä kyseisen ohjelman, tuli siinä sen verran sanoissa sekoiltua... Oh well...Asiasta kuultuani kävin pikaisesti vaihtamassa paitaa, kun aattelin että aamulla valitsemani kelta-musta-raidallinen ei ehkä kaikkein katsojaystävällisin ollut:P Une guêpe, moi?!